Haal het beste uit je team

Natuurlijk wil jij ook goed voor je medewerkers zorgen. En bouwen aan een positieve werkcultuur. Dat hoef je niet alleen te doen. Breng Yet onder de aandacht bij te team.

Versterk je mensen met effectieve Single Session Interventions, direct online beschikbaar, zonder wachtlijst

Persoonlijke problemen, vanuit werk of privé, beïnvloeden het functioneren van medewerkers. Als daar niets mee gebeurt kan er een sneeuwbaleffect ontstaan waarbij alles steeds meer stress oplevert.

Dat kan leiden tot spanningsklachten, slechter functioneren, moeite met samenwerken en uitval. Andersom kan een interventie gericht op één concreet vraagstuk een positieve reactie op andere gebieden in gang zetten.

Wij introduceren de gevalideerde Single Session Interventions methode in Nederland om mensen in één gesprek vooruit te helpen met wat er op dat moment speelt.

Ontdek hoe jij Yet kunt inzetten voor je teams en check onze video via onderstaande link.

Biedt waardevolle, snelle, makkelijke en effectieve ondersteuning

Voorkom ellende

Een korte interventie is gemakkelijk, snel in te zetten. Het kost relatief weinig tijd, geld en aandacht. Zo kun je in een vroeg stadium bijsturen. Daarmee kun je niet alleen niet alleen verzuim en uitval voorkomen, maar ook veel ellende onderweg daar naar toe.

Versterk betrokkenheid en veerkracht

Een medewerker die zich niet goed voelt, niet goed werkt, en niet goed communiceert, heeft een negatieve invloed op de omgeving. Niet alleen op de werkvloer maar ook thuis.
Dat is zonde, want als je snel bijstuurt, versterk je de betrokkenheid en veerkracht van je mensen en daarmee van de organisatie. Daar wordt iedereen beter van.

Dit zijn de pijlers van de Single Session Interventions van Yet

Direct beschikbaar

  • Medewerkers kunnen zelf online boeken, snel en discreet
  • Als de urgentie en motivatie hoog is
  • Vanaf een maand tot 48 uur van te voren ook ‘s avond en in het weekend, geen wachtlijst
  • Online dus geen reistijd
  • Nederlands en Engels

Kort en krachtig

  • Eén vertrouwelijk gesprek van een uur, ook gevoelige zaken kunnen snel besproken worden
  • Gericht op de huidige situatie
  • Focus op versterken eigen veerkracht en oplossingen zodat iemand tijdig bij kan sturen

Hoge kwaliteit

  • Gevalideerde Single Session Interventions
  • Collectief van ervaren professionals
  • Hoge tevredenheid; gemiddeld 4.8 uit 5
  • Samenwerking en overleg met HR en leidinggevenden over inzet van sessies

Zo werkt Yet voor je organisatie

Met een paar eenvoudige stappen zorg je ervoor dat medewerkers direct een ervaren expert kunnen inschakelen als ze die nodig hebben.

Samenwerking

We brengen een passende offerte uit afgestemd op de behoefte van de organisatie.

Implementatie

Van A-Z geregeld met onze Yet-Pack (zie hierna voor de details).

Direct boeken

Met de betaalcode kunnen medewerkers zelf online een sessie boeken op het moment dat ze dat nodig hebben. Vanaf een maand tot 48 uur van tevoren, ook ‘s avonds en in het weekend.

Privacy

De 1-op-1 sessies zijn altijd 100% vertrouwelijk. We moedigen medewerkers aan zich uit te spreken, maar delen zelf nooit informatie met de organisatie. Privacy is essentieel voor effectieve coaching.

Inzicht

We delen altijd de anonieme 1 tot 5 sterren beoordeling van de sessie zodat je als organisatie weet of de sessies zinvol zijn en gewaardeerd worden. We zijn beschikbaar voor overleg over het inzetten van de sessies.

De implementatie van A tot Z geregeld

Riemen vast en klaar voor een vliegende start! De Yet-pack zorgt voor een soepele en succesvolle implementatie. Een compleet communicatiepakket met heldere routekaart en een uitgebreide set materialen om jou, je managers en teamleiders optimaal te ondersteunen. De materialen zijn er zowel in het Nederlands als Engels.

Gids voor leidinggevenden

Leidinggevenden hebben een belangrijke rol in het creëren van het succes van Yet. In deze gids staat hoe en op welke momenten ze Yet onder de aandacht kunnen brengen.

Berichtgeving op het intranet

De contentkalender bevat o.a. FAQ, inspiratievideo’s, facts & figures en podcasts. Deze berichten mogen uiteraard nog naar de eigen organisatie worden ‘getweakt’.

Diverse media om Yet onder de aandacht te brengen

Tegoedbonnen van Yet om gebruik te stimuleren
Posters van Yet (digitaal en drukbaar)
Gifjes van Yet om in uw communicatie te gebruiken

Explainer video's

Een video met praktische instructies voor zowel de organisatie als de leidinggevende over Yet: van praktische informatie met betrekking tot het plannen van een gesprek tot uitleg over privacy, verslaglegging en het vinden van een passende expert.

400+ werkgevers hebben zich al bij ons aangesloten, omdat jij er toe doet.

Eén gesprek kan het verschil maken

Wat onze klanten van ons vinden.

"Voor iedereen die de persoonlijke ontwikkeling van zijn medewerkers (ook op psychologisch vlak) belangrijk vindt, kan ik de Single Session Coaching echt van harte aanbevelen! Serieuze value for money!"

Jeanette Ploeger – CEO Minddistrict

"We kiezen nu minder snel voor een coachingstraject. Voordat je een juiste coach hebt gevonden, waarmee ook nog eens de klik er is ben je al een tijd verder. En mensen hebben een drukke agenda. Dat krijg je er niet vaak goed ingepland. Yet werkt sneller en is daarmee ook een goedkopere oplossing."

Jelke Notten - Lead of Talent Development

"Medewerkers worden echt een stap verder geholpen. Yet kan daarmee een deel van de langere trajecten vervangen. Het digitale aspect en de duur van slechts één uur worden als handig ervaren. Zowel van medewerkers die bijvoorbeeld worstelen met werkdruk of spanning als van medewerkers die eens op een andere manier willen kijken naar hun loopbaan of ambitie krijgen we zeer positieve reacties."

Yves van den Berg - HR Manager Dura Vermeer

"Het werkt zo goed dat we minder sessies nodig hebben dan we dachten. Het gaat me niet eens zozeer om het voorkomen van verzuim. Mensen zitten soms met complexe problemen en situaties in hun levens. Daar wil je snel hulp voor aan kunnen bieden. Als mensen eerst langs de huisarts moeten dan duurt dat heel lang. Yet kan heel snel helpen. Het is mooi om iets goeds aan te kunnen bieden aan je medewerkers."